Tai siis melkein, napit on vielä ompelematta. Malli löytyi viimeisestä DollsHouse Magazine´sta, lankana Venne Colcotton.
torstai 17. syyskuuta 2009
Valmis!
Tai siis melkein, napit on vielä ompelematta. Malli löytyi viimeisestä DollsHouse Magazine´sta, lankana Venne Colcotton.
sunnuntai 13. syyskuuta 2009
Take A Wild Guess?
Oikeassa elämässä tapahtuu tällä hetkellä vaikka mitä, mineilyyn ei juuri aikaa jää. Jotain pientä tulee kuitenkin aina käsillä tehtyä. Tässä pieni näyte... saa siis arvailla, mitä tästä voisi tulla?
tiistai 8. syyskuuta 2009
Paitoja
Viime kerralla tehtiin kerhossa paitoja. Sain viihdoinkin omani valmiiksi. Täällä on muutama muu projekti tekeillä, mutta nyt on sellainen viikko menossa, että mikään ei oikein onnistu.Henkari tehty aikaisemmin, ohjeet taisivat löytyä Dollshouse Magazine-lehdestä.
perjantai 4. syyskuuta 2009
keskiviikko 2. syyskuuta 2009
Miniatyyrikerhon swappi
Elokuun pariswapin aihe oli hylly. Puutyöt ovat minulle vielä niin vieraita joten Marita ja Eveliina saivat minulta ostetun hyllyn, teepurkit olin kyllä itse väsänyt. Omasta paketista ei tullut otettu kuvaa mutta hylly on löytänyt paikan nukkekoti MarEven yhdestä huoneessa.Tässä kuitenkin Maritan tekemä hylly ja avaimet. Eveliina on tehnyt suloisen laukun.
Nuket-listan synttäriswap
torstai 27. elokuuta 2009
Saisiko olla palanen juustoa?
Massailu on kiva! Tässä kaikki vastavalmistuneet juustot.
Pellillinen pipareita, lisukkeeksi sinihomejuustoa (seuraavaksi kokeilulistalla, sininen väri vain puuttuu )
Näillä on kiva leikkiä!
Minimami ottaa varaslähdön viikonloppuun ja lähtee Tukholmaan.tiistai 25. elokuuta 2009
maanantai 24. elokuuta 2009
Massailua
Ensimmäistä kerta kokeilin massailua. Tämä oli tosi kiva. Vaikka ei ihan täydellisiä tullut olen ihan tyytyväinen lopputulokseen.
perjantai 21. elokuuta 2009
Eteinen
Miniklubissa tehtyä.
maanantai 17. elokuuta 2009
Viihdoikin valmis
keskiviikko 12. elokuuta 2009
Tuliaisia ja lahjoja
Mies swappi
Loppu hyvin kaikki hyvin. Mies swappi tavarat olivat tipahtaneet postiluukusta, sillä aikaa kuin koko meidän perhe lomaili Virossa. Tässä kuva kaikista ihanuuksista. Jaanalta työkalupakki, jakoavain ja voileipä. Anutiinan kanssa oltiin samalla linjalla eli pipo ja kaulaliina. Tiinalta piippu, tuhkakuppi, kävelykeppi ja olkihattu. Sirkalta taidokkaasti tehty sylinterihattu. Leenalta onki ja istuinalunen. Sinkikalta muurarin välineitä.Tässä kuva minun lähettämistä tavaroista. Lähetin pipon lämmittämään yläpäätä ja viagra-purkin pitämään muutkin paikat kunnossa ;)
sunnuntai 2. elokuuta 2009
Villatakki 2
Mihin se aika oikein katoa? Tämä neule on viimeisin. Neulominen ei tuota onglmia, mutta se viimeistely... Onneksi eilen kun ulkona oli oikein ukkosmyrsky tuli tämäkin pursittu kasaan.
perjantai 31. heinäkuuta 2009
Kampauspöydän tarvikkeet
Hiljaista on ollut täällä blogissa, mutta joitakin minijuttuja on työn alla. Miniatyyrikerhon heinäkuun swappiaihe oli kampauspöydän tarvikkeet. MarEveltä tuli hajuvesipulloja, kampa, tuoksusaippua ja rannerenkaita. Omasta paketista en muistanut ottaa kuvaa, uteliaat saavat käydä kurkkimassa nukkekoti MarEverissä.
keskiviikko 22. heinäkuuta 2009
Minut on haastettu!
Sain Sussulta tälläisen haasteen:1. Avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi.
2. Valitse neljäs kuva kansiossa ja julkaise se blogissasi.
3. Selitä kuva.
4. Haasta neljä bloggaajaa tekemään sama.
No tässä ei paljon selityksiä tarvita. On kesä, Seurasaaressa ollaan. Ihan onnisnut retki oli. Pienet olivat ihan innoissaan, mikä oli yllätys minulle. Pitkään meillä kotona puhuttiin vielä reissun jälkeenkin, että ennen vanhaan tehtiin näin...
MarEve
Jaanan
Maaritin ja
Anutiinan
maanantai 20. heinäkuuta 2009
Kirjoja
Aika vierähtää ohi niin nopeasti. Viimeisestä kirjoituksesta on vierähtänyt jo monta päivää. Olen ruvennut valmistelemaan joulukalenteria, joten vaikka täällä on hiljaista, kotona tonttupaja on täydessä vauhdissa. Kuvia siis tulossa vasta joulukuussa, eihän joululahjoja voi avata ennen joulua.
Kirjoja tulee tehtyä aina neulomisen välillä,lempipuuha kun on. Tässä sitten kuvia valmistuneita kirjoista. Seuravaksi pitää tehdä kirjahylly.
lauantai 11. heinäkuuta 2009
Kerhoilua!
Viime kerralla kerhossa tehtiin Wooperin opastukselle amppeleitä. Kukka toistaiseksi vanhaa tuotantoa, kunnes saan paremman tehtyä. On se niin taitava ja ystävällinen ope.
tiistai 7. heinäkuuta 2009
Lisää neuletakkeja!
keskiviikko 1. heinäkuuta 2009
Häät swappi
Kesää on ollut parhaimillaan ja rannassa on vietetty kaikki päivät aamusta iltaan. Miniatyyreille ja nukkekodille ei paljon aikaa ole riittänyt. Miniatyyrikerhon häät-swappi aiheutti jo päänvaivaa kuukausia ennen kuin edes tuli ajankohtaiseksi, sainpahan jotain aikaiseksi. Morsiammelle jotain sinista, korsetti ja sukkanauha Marian ohjeille. Muistojen laatikkoon tärkeitä esineitä kerättäväksi. Tässä kuva omista tekeleistä.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


