Lukijat

perjantai 11. joulukuuta 2009

Miniatyyrikerhon joulukuun pariswap

Nukkekoti MaEvestä kaksi toinen toista kauniinpa jouluista koristetta. Tästä havupallosta tykkään erityisen paljon, koska äitini yleensä tekee minulle tällaisen 1:1 koossa. Meillä on parvekkeella ollut sellainen joka vuosi. Nyt on sellainen myös nukkekodissani (parveke vaan puuttuu ;)
Minä lähetin joulukoristeen kaupan valikoimasta. Oli vähän kiirus tässä välillä.

Vuosi päättyy ja niin päättyy myös tämä pariswap. Minä olen saanut uskomattoman hienoja ja kauniita tavaroita nukkekotiini. Tämä oli mukava. Ensi vuoden pidän kuitenkin taukoa.

Olen ollut niin onnekas, että olen jopa tavannut parini ja toivottavasti tapaamme tulevaisuudessakin miniklubissa. Kiitos tästä vuodesta!

P.S.Maritalta ja Eveliinalta sain myös ylimääräisen paketin. Avaan sen vasta joulupäivänä.

1 kommentti:

  1. Kiitos itsellesi tästä mukavasta ja antoisasta pariswap-vuodesta.Nähdään taas ensi vuonna.

    VastaaPoista